thankyou! thankyou! thankyou! hehe. follow me, then i'll follow you back :) ♥http://sighadesmanis.blogspot.com ♥

Wednesday, June 8

✿ Uniform putih is mine!

Salam untuk semua.

Thankyou sangat-sangat yang masih rajin jenguk-jenguk blog ni.  I appreciated it! Hehe.  Eh kau! Pernah ka kau rasa bila ada benda yang kau x suka akhirnya akan jadi milik kau? Mesti akan rasa terseksa kan? For the 1st time, aku bersyukur sangat dengan apa yang langsung aku x suka, akhirnya jadi aku yang punya. Hehe.

To be honest, memang perasaan terpaksa tu ada. Tipu la kalau aku cakap aku suka sangat-sangat sedangkan benda ni langsung aku x suka. Rasa mau menangis pun ada. Hampir-hampir keluar air mata darah. <hampir-hampir>




Tapi, bila ini sudah di takdirkan dan kalau memang ini lah rezeki yang tuhan bagi sama aku, aku terima seadanya. ramai yang cakap, “mula-mula memang la terpaksa, nanti kau tengok la kau akan minat dengan sendirinya”. <still thinking> Alaa... ini semua dari diri sendiri jg. Kalau di kepala hotak suda set TERPAKSA, memang apa yang kita buat tu x ikhlas. Cuba try test untuk ubah diri. Selalunya apa yang kita buat majoriti benda yang kita suka. Most of us memang macam tu kan?

Best bukan kalau kita try buat benda yang kita x suka? Mula-mula memang banyak yang akan mengeluh. Tapi akhirnya bila kita suda berjaya buat benda tu, mesti ia jadi satu pengalaman dalam hidup. Pasti tersenyum bila di ingat-ingat balik. Try la! Hehe.

For me, memang banyak suda mengadu nasib sama orang. Bgitau ndak suka yang ni la, ndak suka yang tu la. tapi, i got positive advice. Syukur la.. start from that, i always think positively and i would be a good nurse after this. Nurse? Yeah..nurse! just waiting for me. Hope everything will be fine la. actually, i never say YES before this. But, now.. i would be a good nurse. Lol! Macam berulang-ulang saja ni ayat kan? Haha! that’s why i said uniform putih is mine J

That’s all.

Lots of love,
-zati-

No comments:

Post a Comment